Garantie

Heb je een incompleet of beschadigt product ontvangen?

Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Mocht je, naar aanleiding van jouw bestelling via onze webshop, een defect, beschadigd of incompleet artikel ontvangen hebben, dan zorgen wij graag voor een goede afhandeling hiervan.  

Kies wat je situatie het best beschrijft:

(a) Mijn product is beschadigd en/of defect geleverd. 

Wat vervelend! Het is belangrijk dat het product aan de volgende voorwaarden voldoet:

- Het product is aangeschaft via melissa.nl
- Binnen 30 werkdagen na ontvangst meld je de beschadiging of het defect.
- In het geval van een beschadiging ontvangen we graag een foto. 

(b) Mijn product is stuk of werkt niet (meer) goed. Het heeft garantie. 

Het is belangrijk dat het product aan de volgende voorwaarden voldoet:

- Het betreft een Melissa product. (Is jouw product niet bij ons gekocht? Maak een foto van de factuur en upload deze, óf de PDF van de factuur, bij je aanvraag.)
- De aanschafdatum is minder dan 2 jaar geleden
- Het is niet gevallen, beschadigd, nat geworden of op een andere manier gebruikt waardoor de garantie komt te vervallen.

Als het defect binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn valt, wordt het product kosteloos gerepareerd. Stuur altijd een kopie van het aankoopbewijs mee om aanspraak te maken op garantie. Als blijkt dat de schade buiten de garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht. Voordat deze kosten gemaakt worden, zullen wij eerst contact met je opnemen.

(c) Ik wil mijn product laten repareren, het heeft geen garantie meer. 

Werk je product niet (goed) meer en wil je het laten repareren? Dat kan!
Je kunt de reparatie via deze website aanmelden.
Wij zullen jouw aanvraag daarna beoordelen waarna je een mail van ons ontvangt met verdere instructies.

Het is goed om met onderstaande punten alvast rekening te houden:

Voordat de reparatie van start gaat ontvangt je bericht met een prijsopgave.
Je hebt de mogelijkheid om akkoord te gaan met de reparatiekosten, je ontvangt dan een factuur.
Het gerepareerde product wordt retour gezonden zodra wij de betaling hebben ontvangen.

Indien je niet akkoord bent met de prijsopgave kun je kiezen uit onderstaande opties:

Je kunt het product ongeprepareerd retour laten zenden.
Dit kost € 17,50 excl BTW (€21,18 incl. BTW).
Het ongeprepareerde product wordt retour gezonden na ontvangst van de betaling.

Je neemt afstand van het product, wij zullen het product dan vernietigen.
Hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht.

---

Een reparatie aanmelden kan via ons reparatieformulier. Staat jouw situatie hier niet bij? Of wil je eerst advies? Neem contact met ons op. 

Mailen kan naar support-melissa@commaxxgroup.com. We streven er naar om je op werkdagen binnen 24 uur een antwoord te geven. Je kunt natuurlijk ook bellen. Dit is mogelijk op werkdagen tussen 09:00 uur tot 17.00 uur naar 085 808 1446 (lokaal tarief). Zo helpen we je graag verder.